Κατερίνα Καινούργιου: πασίγνωστη influencer πληρώνεται 15.000 ευρώ για κάθε ανάρτηση - Κανονικά πρέπει να φορολογείται
Αποκαλύψεις για τα Υψηλά Εισοδήματα των Influencers: 15.000 Ευρώ για Κάθε Ανάρτηση!
Η Κατερίνα Καινούργιου προκάλεσε αίσθηση με μία αποκαλυπτική δήλωση στην εκπομπή Super Κατερίνα, αναφέροντας ότι μια πασίγνωστη influencer φέρεται να πληρώνεται 15.000 ευρώ για κάθε ανάρτηση που κάνει στα social media. Η αποκάλυψη έγινε στο πλαίσιο των συζητήσεων γύρω από τους ελέγχους της Εφορίας σε 20 influencers, οι οποίοι φαίνεται να έχουν τραβήξει την προσοχή για τις υψηλές αμοιβές που λαμβάνουν.
Συγκεκριμένα, η Δάφνη Καραβοκύρη, καλεσμένη στην εκπομπή, μοιράστηκε την εντύπωσή της για τα υψηλά ποσά που διακινούνται στον κόσμο των influencers, αναφέροντας: «Ακούω τις τρελές τιμές που παίζουν. Τώρα αν τα δηλώνουν ή όχι, κι έχω αναρωτηθεί πολλές φορές αν είναι αυτό το επάγγελμα του μέλλοντος. Να παίρνεις τώρα 15.000 ευρώ. Δεν το έχω ακούσει, αλλά το έχω μάθει από εταιρίες για λεφτά που παίρνουν. Δεν μπορώ να πω όνομα.»
Η αναφορά της αυτή φαίνεται να επιβεβαιώνει το γεγονός ότι ο κόσμος των influencers μπορεί να φέρει πολύ υψηλά έσοδα για μερικούς, προκαλώντας ταυτόχρονα ερωτήματα σχετικά με τη φορολόγηση των χρημάτων που κερδίζουν.
Η Κατερίνα Καινούργιου, με αφορμή την αποκάλυψη, τόνισε: «Νομίζω ότι υπάρχει μία influencer, όχι παρουσιάστρια. Κανονικά πρέπει να φορολογείται. Τι να πω, δεν γίνεται να είναι όλα μαύρα. Κανονικά δεν πρέπει τίποτα.» Με αυτή τη δήλωση, η Κατερίνα υπογράμμισε την ανάγκη για διαφάνεια και φορολογική υπευθυνότητα, αφήνοντας να εννοηθεί ότι τα υψηλά εισοδήματα από τις αναρτήσεις θα πρέπει να δηλώνονται σωστά και να φορολογούνται όπως κάθε άλλο επαγγελματικό εισόδημα.
Η συζήτηση αυτή έρχεται σε μια κρίσιμη στιγμή, καθώς η Εφορία έχει εντείνει τους ελέγχους στον κόσμο των influencers, με σκοπό να ελέγξει αν οι αμοιβές που εισπράττουν δηλώνονται σωστά και αν πληρούνται οι φορολογικές υποχρεώσεις τους. Η αύξηση των διαφημιστικών συνεργασιών μέσω κοινωνικών δικτύων έχει δημιουργήσει ένα νέο οικονομικό πεδίο, με πολλούς να αναρωτιούνται αν οι κανόνες φορολόγησης έχουν προσαρμοστεί ανάλογα.
Οι influencers μπορεί να φαίνονται σαν μια σύγχρονη επαγγελματική κατηγορία, αλλά η συζήτηση αυτή αναδεικνύει τις προκλήσεις που συνοδεύουν την ανάπτυξή τους. Η κοινωνία και οι αρχές καλούνται να βρουν την κατάλληλη ισορροπία ανάμεσα στην ελευθερία του διαδικτυακού περιεχομένου και τις ανάγκες για σωστή φορολόγηση και διαφάνεια.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhG0xSIh563vy3GLlg42HMzjYz-FWhd3hhanaH9IGhx-zedH5znzpSfwLznIj3kbXFG8UID03aJxnHy3WpX0xFcA6e3rx2xJUQZyGTxch53hzLQTwQSBHbT755OIMvEuuN_Rn5_bPQucTSFZH_yH76eSCUykRAoh7-CV0SNZMEl_jZnqj9B55aqsg2FEfo/s72-c/kainourgiou.jpg)