Top Ad unit

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ για εξαπάτηση από την VODAFONE [ΦΩΤΟ]


Αγαπητό tromaktiko, στις 17/11/2016 ο παππούς μου, ηλικίας 84 ετών πήγε στο κατάστημα της...
Vodafone της Αγ. Δημητρίου στη Θεσσαλονίκη, με σκοπό να βάλει μονάδες στο καρτοκινητό του. Από το κατάστημα η υπάλληλος που ονομάζεται Δ. Ε.του ζήτησε την ταυτότητα και το ΑΦΜ και του έδωσε ένα χαρτί το οποίο του είπαν ότι είναι η απόδειξη (το εν λόγω χαρτί επισυνάπτεται).

Κατόπιν, αφού επέστρεψε στο σπίτι, διαπιστώσαμε ότι η εν λόγω υπάλληλος της Vodafone είχε μετατρέψει το καρτοκινητό σε καρτοσυμβόλαιο, χωρίς οποιαδήποτε ενημέρωση ή τη σύμφωνη γνώμη του παππού μου. Να σημειωθεί ότι ουδέποτε υπέγραψε κάποιο συμβόλαιο ή ενημερώθηκε για οτιδήποτε, και νόμιζε ότι απλά του είχανε βάλει μονάδες στην κάρτα.

Την επομένη, η γιαγιά μου (η γυναίκα του) πήγε στο κατάστημα της Vodafone για να ακυρώσει το καρτοσυμβόλαιο, το οποίο όπως ενημέρωσε τους υπαλλήλους είχε γίνει χωρίς σύμφωνη γνώμη, καθώς δεν υπάρχει υπογεγραμμένο συμβόλαιο από μέρους του. Ο υπάλληλος της απάντησε ότι αποκλείεται να συνέβη κάτι τέτοιο και ότι υπήρχε πλήρης ενημέρωση και κατανόηση από το μέρος του παππού μου. Στη συνέχεια, της είπε ότι μπορεί σε ένα μήνα να πάει ξανά στο κατάστημα ώστε να μετατραπεί ξανά σε καρτοκινητό.
Ζητήσαμε προφορικά στο κατάστημα αντίγραφο συμβολαίου το οποίο κατά τη δήλωσή τους είχε υπογράψει, και δεν το έχουμε λάβει ακόμα, παρά τις επανειλημμένες ενοχλήσεις/επισκέψεις στο κατάστημα.

Αφού πέρασε ο ένας μήνας, η γιαγιά μου πήγε ξανά στο κατάστημα της Vodafone, πλήρωσε το λογαριασμό και ζήτησε να γίνει η αλλαγή σε καρτοκινητό. Οι υπάλληλοι της είπανε ότι πρέπει να περιμένει άλλον έναν μήνα για να μπορεί να κάνει την αλλαγή. Σήμερα, στις 17 Ιανουαρίου 2017, αφού είχε περάσει ο δεύτερος μήνας, η γιαγιά μου πήγε στο κατάστημα της Vodafone, όπου ξανά τις είπαν ότι πρέπει να περιμένει άλλον έναν μήνα και ότι θα τους πάρουν τηλέφωνο από τα κεντρικά για να ρωτήσουν το λόγο για τον οποίο θέλει ο παππούς μου να κάνει την αλλαγή του καρτοσυμβολαίου σε καρτοκινητό.

Απαιτούμε την άμεση μετατροπή του καρτοσυμβολαίου σε καρτοκινητό, το οποίο μετέτρεψε η υπάλληλος, εκμεταλλευόμενη του μεγάλου της ηλικίας και άγνοιας του ηλικιωμένου παππού μου, χωρίς καμία συγκατάθεση και υπογραφή από μέρους του, από την υπάλληλο με όνομα Δημοσκή Ελένη, και την επιστροφή των χρημάτων του επιπλέον κόστους (παγίου) που επιβαρύνθηκε.

Επιφυλασσόμαστε για κάθε νόμιμο δικαίωμα και αξίωση. Το παρόν θα κοινοποιηθεί με μορφή καταγγελίας στην ΕΕΤΤ (Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων), στο Συνήγορο του Καταναλωτή, στο ΙΝ.ΚΑ (Ινστιτούτο Καταναλωτών) και σε άλλες ιστοσελίδες.

Τα στοιχεία μας είναι διαθέσιμα εφόσον ζητηθούν.


ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ για εξαπάτηση από την VODAFONE [ΦΩΤΟ] Reviewed by anna on 17.1.17 Rating: 5
All Rights Reserved by kamikazi.gr © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by kamikazi.gr

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.